Maak kennis met de #verschilmakers. Employer branding bij Familiehulp
Om talent en toekomstige verschilmakers aan te trekken, zet Familiehulp stevig in op employer branding. Daarbij wordt elke medewerker naar voren geschoven als een #versch…
Om talent en toekomstige verschilmakers aan te trekken, zet Familiehulp stevig in op employer branding. Daarbij wordt elke medewerker naar voren geschoven als een #versch…
Woonzorggroep GVO lanceerde het concept 'Het Zorgpeloton' als deel van een employer brandingstrategie. Het was een schot in de roos. Er ontstond een community, en het de …
Op amper vijf jaar tijd groeide BlinkOut van start-up tot een organisatie met 16 medewerkers en 70 vrijwilligers.Sterke schouders onder deze vzw zijn An Dours (37) en Nat…
Medewerkers aan boord halen en houden, het is niet meteen een zorg in woonzorgcentrum Sint-Margaretha in Holsbeek. Dezer dagen klinkt dat als een sprookje. Wat is het geh…
SMOG staat voor ‘Spreken Met Ondersteuning van Gebaren’. Het is een soort vereenvoudigde gebarentaal die je kunt gebruiken voor de communicatie met een persoo…
Woonzorgcentra zijn de afgelopen jaren heel wat professioneler geworden. Dat is een goede zaak, maar bij die professionalisering horen heel wat takenlijste…
Het is niet uit de media weg te slaan: zorg en welzijn kreunen onder een ernstig personeelstekort. Zorgambassadeur Candice De Windt lanceerde daarom eerder de campagne Ca…
Poetshulp Saren ervaart veel stress op het werk, onder andere doordat ze een autismespectrumstoornis (ASS) heeft. Dankzij de steun van een jobcoach voelt ze zich terug go…
i-mens startte in 2022 met een project rond leiderschap. Effectief leiderschap moet de thuiszorgorganisatie in een krappe arbeidsmarkt een competitief voordeel opleveren.…