
Maak kennis met de #verschilmakers. Employer branding bij Familiehulp
Om talent en toekomstige verschilmakers aan te trekken, zet Familiehulp stevig in op employer branding. Daarbij wordt elke medewerker naar voren geschoven als een #versch…
Om talent en toekomstige verschilmakers aan te trekken, zet Familiehulp stevig in op employer branding. Daarbij wordt elke medewerker naar voren geschoven als een #versch…
Woonzorggroep GVO lanceerde het concept 'Het Zorgpeloton' als deel van een employer brandingstrategie. Het was een schot in de roos. Er ontstond een community, en het de …
Medewerkers aan boord halen en houden, het is niet meteen een zorg in woonzorgcentrum Sint-Margaretha in Holsbeek. Dezer dagen klinkt dat als een sprookje. Wat is het geh…
De social profit is een levendige sector met veel uitdagingen. Daarom zijn tips om handig aan de slag te gaan altijd welkom!
WAAK is één van de grootste maatwerkbedrijven in West-Vlaanderen. Daar willen ze moeilijk werk gemakkelijk maken, eerder dan enkel gemakkelijk werk aan te n…
1 op 2 van jouw ex-werknemers staat er voor open om terug te keren naar je organisatie. Afscheid hoeft dus niet altijd definitief te zijn.
Kleine ondernemingen denken weleens dat ze daarvoor niet groot genoeg zijn. En dat het voor hen minder van belang is. Of ze onderschatten wat ze wel kunnen doen.
Hoe kan je als sociale onderneming de gezondheid van je medewerkers stimuleren?
Hoe zien jongeren (16-30 jaar) hun toekomst op de arbeidsmarkt? Dat onderzocht De Ambrassade, expertisecentrum jeugdwerk, jeugdbeleid en jeugdinformatie.…