
Social profit is een sterkhouder van de Vlaamse economie
Wist je dat alle social-profitsectoren samen goed zijn voor 7,7% van het BBP? Dat is meer dan de bouwsector! Kom alles te weten over de macro-economische reikwijdte van d…
Wist je dat alle social-profitsectoren samen goed zijn voor 7,7% van het BBP? Dat is meer dan de bouwsector! Kom alles te weten over de macro-economische reikwijdte van d…
Ben je een sociale onderneming en heb je interesse in een frisse kijk van toekomstige ondernemers, managers, accountants, communicatiemanagers, toerismespecialisten, ICT-…
Combineer je graag openbaar vervoer met een ontspannen fietsrit?
Wist je dat alle social-profitsectoren samen goed zijn voor 7,7% van het BBP? Dat is meer dan de bouwsector! Kom alles te weten over de macro-economische reikwijdte van d…
Via Thomas More Hogeschool kunnen laatstejaarsstudenten sociale ideeën uitwerken in een nieuw businessmodel. Een eerste oproep was alvast een succes!
Ben je een sociale onderneming en heb je interesse in een frisse kijk van toekomstige ondernemers, managers, accountants, communicatiemanagers, toerismespecialisten, ICT-…
Over innovatieve arbeidsorganisatie in woonzorgcentra.
De koopkracht van je werknemers verhoog je natuurlijk in de eerste plaats via het loon en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en cafetariaplannen. Maar je kunt oo…
Er bestaan in grote lijnen 2 types van doelstellingen: strategische doelstellingen en operationele doelstellingen. In deze blog gaan we dieper in op deoperationele d…
Een coverstory is een middel om medewerkers te inspireren. Om van je visie een verhaal te maken.
Een beslissingsmatrix helpt je bij het bedenken en opstellen van strategische en operationele doelstellingen. Zo kom je in groep sneller tot een consensus. …
Stel je voor: een van je medewerkers komt met een briljant idee - groot of klein - op de proppen waar je sociale onderneming allee...
NIEUW - Een sterk imago bouw je op. En dat doe je door slimme en goeie communicatie. Maar wat zeg je wanneer en hoe begin je daar ...
Storytelling is tegenwoordig het buzzwoord in communicatie. Verhalen in plaats van slogans. En dat is goed nieuws voor social prof...