Goede jobs en tevreden klanten

Goede jobs en tevreden klanten

Als onderneming ben je best van alle markten thuis. Je aanpak is liefst strategisch. Flexibel en standvastig tegelijk om de maatschappelijke uitdagingen te doorstaan en je cliënteel de gewenste dienstverlening te garanderen.

Daarbij komt nog eens dat je verwacht wordt zorgzaam voor je medewerkers te zijn. Dat alles liefst met oog voor het klimaat en ... je centjes.

Door het bos... de bomen

Veel vragen, en nog meer opties waaruit je dan de beste keuze dient te maken. Want is een lang traject nodig om je doelstellingen te bereiken? Of ben je voldoende met enkele kleinere stappen

Bij Verso kan je terecht om een antwoord te vinden op deze vragen. Een eerstelijnsgesprek daarvoor is gratis. Vaak helpen ook onze website en onze vormingen je al vooruit. Nu en dan is er echter extra ondersteuning of een interne vorming nodig om nieuwe uitdagingen te realiseren en te implementeren.

Ook bij die zoektocht helpen we je graag verder. We kiezen daarbij steeds voor dienstverlening die toegewijd en toegankelijk voor social-profitorganisaties is.

Lees ook

Je organisatie duurzaam heruitvinden

Je organisatie duurzaam heruitvinden

Respond! is een boek van Roeland Broeckaert dat de filosofie van Frederic Laloux vat in een concrete methodiek.…

Betere zorg door werkbaar werk

Betere zorg door werkbaar werk

Over innovatieve arbeidsorganisatie in woonzorgcentra. 

Goede afspraken bij samenwerking

Goede afspraken bij samenwerking

Het wordt steeds belangrijker om krachten te bundelen en over afdelingen en zelfs organisatiegrenzen heen te werken.

Het Nieuwe Werken: bricks, bytes & behaviour

Het Nieuwe Werken: bricks, bytes & behaviour

Het Nieuwe Werken valt het best te omschrijven als het flexibel inrichten van de arbeidstijd, werkinvulling en werkomgeving zodat het werk op een efficiënte, ef…