
Vlaamse ondernemingen blijven inzetten op competentieversterking
Uit de Ondernemingsenquête van de Serv blijkt dat het aantal competentiegerichte ondernemingen het afgelopen decennium sterk is toegenomen. Ondernemingen zien duide…
Uit de Ondernemingsenquête van de Serv blijkt dat het aantal competentiegerichte ondernemingen het afgelopen decennium sterk is toegenomen. Ondernemingen zien duide…
Vaak wordt het functioneren en het evalueren van de medewerker aan elkaar gekoppeld, alsof ze onder de zelfde noemer vallen. Maar is dat wel een goed idee?
Deze methodiek is bedoeld om op een waarderende manier feedback en feedforward aan elkaar te geven in team.
De social profit is een levendige sector met veel projecten en uitdagingen. En dus duiken er regelmatig vragen op, ook over medewerkersbeleid.
Een functioneringsgesprek voorbereiden? In deze blog krijg je 5 tips én een gebruiksklaar sjabloon.
Bij de Nederlandse organisatie Het Eerste Huis doen ze aan zelfsturende functioneringsgesprekken, in team!…
“Ken elkaars HANDleiding” is een eenvoudige gesprekstechniek die je kan inzetten bij een functionerings- of coachingsgesprek.
Zes tips om van formele gesprekken een succes te maken.