Toolbox: Het veranderDNA van je organisatie

Toolbox: Het veranderDNA van je organisatie

“Wat maakt dat sommige organisaties/teams wel om kunnen met verandering en andere niet? Hoe komt het dat sommige er zelfs door groeien?"

Blokkeren sommige medewerkers of teams bij verandering? Welke thema’s zijn fundamenteel in het leren omgaan met of het groeien door verandering?

D-na begeleidt als trainings- en coachingsbureau al jaren mensen en organisaties in verandering. 

Ze ontwikkelde 2 toolboxen over het "veranderDNA van organisaties of teams/individuen” als bouwstenen om het proces van verandering te ondersteunen. 

Door te ontdekken hoe jouw medewerkers tegenover het thema staat en hier actief mee aan de slag te gaan, zal het veranderDNA van je organisatie verhogen.

Prijs: 78,50 euro exclusief btw, inclusief verzendkosten.

Kom hier meer te weten over de toolboxen 'Verander-DNA organisatie'

Toch liever een vorming over het thema? Schrijf je in voor de sessie Waarderend veranderen.

Lees ook

Gedragsverandering stimuleren en ondersteunen

Gedragsverandering stimuleren en ondersteunen

In hun boek ‘Switch. Veranderen als verandering moeilijk is’, geven Chip en Dan Heath een eenvoudig model om uit te leggen wat er komt kijken bij een ged…

“Soms is begrip tonen al voldoende om weerstand tegen verandering te neutraliseren”

“Soms is begrip tonen al voldoende om weerstand tegen verandering te neutraliseren”

De klantenvragen, -verwachtingen of -opdrachten binnen maatwerkbedrijf AMAB blijven veranderen. De dagen van Process, Innovation & Planet Manager Lars Dedobbeleer zij…

Een communicatieplan opstellen

Een communicatieplan opstellen

De kern van een communicatieplan wordt meestal gevormd door een opsomming van de in te zetten middelen. Daarbij gaat het zowel om de bestaande communicatiemiddelen als om…

Meet de cultuur van je organisatie

Meet de cultuur van je organisatie

Altijd al willen weten wat voor cultuur er heerst binnen jouw organisatie? Dan is de organiscoop een mogelijke tool om mee aan de slag te gaan.