Maak kennis met de #verschilmakers. Employer branding bij Familiehulp
Om talent en toekomstige verschilmakers aan te trekken, zet Familiehulp stevig in op employer branding. Daarbij wordt elke medewerker naar voren geschoven als een #versch…
Om talent en toekomstige verschilmakers aan te trekken, zet Familiehulp stevig in op employer branding. Daarbij wordt elke medewerker naar voren geschoven als een #versch…
Woonzorggroep GVO lanceerde het concept 'Het Zorgpeloton' als deel van een employer brandingstrategie. Het was een schot in de roos. Er ontstond een community, en het de …
De social profit is een levendige sector met veel projecten en uitdagingen. Daarom zijn tips om handig aan de slag te gaan altijd welkom! …
Het is niet uit de media weg te slaan: zorg en welzijn kreunen onder een ernstig personeelstekort. Zorgambassadeur Candice De Windt lanceerde daarom eerder de campagne Ca…
WAAK is één van de grootste maatwerkbedrijven in West-Vlaanderen. Daar willen ze moeilijk werk gemakkelijk maken, eerder dan enkel gemakkelijk werk aan te n…
Met het nieuwe merk #Careēr wil de Vlaamse zorg- en welzijnssector de weg naar een job in zorg en welzijn korter maken dan ooit tevoren.
Duurzaamheidsverslaggeving is voor elke organisatie een must geworden. Hierdoor breng je het duurzaam verhaal van je organisatie actief op niveau, zowel intern als extern…
De SDG’s dienen als inspirerend en holistisch verduurzamingsraamwerk om strategieën, doelen en activiteiten vorm te geven, bij te sturen en erover te communice…
Jobs vlotter invullen, nieuwe inzichten binnenhalen, het klantenbereik verhogen: allemaal voordelen voor werkgevers die kiezen voor een divers en kleurrijk personeelsbest…