Storytelling voor social profit en overheid
Storytelling is tegenwoordig het buzzwoord in communicatie. Verhalen in plaats van slogans. En dat is goed nieuws voor social profit en overheid, want onze organisaties grossieren in authentieke verhalen.
Storytelling is tegenwoordig het buzzwoord in communicatie. Verhalen in plaats van slogans. En dat is goed nieuws voor social profit en overheid, want onze organisaties grossieren in authentieke verhalen.
Sociale innovatie kan ons de weg wijzen naar een wereld zonder armoede, eenzaamheid, werkloosheid … Succesvolle sociale innovaties lijken vaak erg eenvoudig. Maar vergis je niet: het designproces van sociale innovatie draait rond veel meer dan ‘het juiste idee op het juiste moment’.
NIEUW - Hoe pak je als leidinggevende best verandering aan voor jouw specifieke context en hoe versterk je leiderschapscompetenties in (complexe) veranderingsprocessen, ook als het lastig wordt?
NIEUW - Vergroot en meet de maatschappelijke impact van jouw sociale onderneming Je krijgt focus in het probleem dat je wil oplossen, je wordt uitgedaagd om je denkpatroon om te draaien, met een stevige spiegel op de huidige aanpak.
NIEUW - Een sterk imago bouw je op. En dat doe je door slimme en goeie communicatie. Maar wat zeg je wanneer en hoe begin je daar eigenlijk aan?
Storytelling is tegenwoordig het buzzwoord in communicatie. Verhalen in plaats van slogans. En dat is goed nieuws voor social profit en overheid, want onze organisaties grossieren in authentieke verhalen.
Storytelling is tegenwoordig het buzzwoord in communicatie. Verhalen in plaats van slogans. En dat is goed nieuws voor social profit en overheid, want onze organisaties grossieren in authentieke verhalen.