
Tom Vandooren is sociaal werker en behaalde later nog een master in de toepaste organisatie- en personeelspsychologie.
Doorheen zijn - al snel leidinggevende - ervaring in diverse sectoren binnen social profit en diverse managementsopleidingen werd hij gebeten door de HRM-microbe.
Na een carrière als coördinator, adjunct-directeur en directeur medewerkers en organisatie, combineert hij op vandaag zijn bezigheden als zelfstandig consultant met een opdracht als docent en onderzoeker in het hoger onderwijs.
Hij publiceerde diverse boeken over HRM en organisatieontwikkeling, daarbij steeds geïnspireerd door de zoektocht naar klantgerichtheid. Tom is geprikkeld door mensen die werken met mensen, klantgerichtheid binnen social profit, de link tussen tevredenheid en efficiëntie en innovatie en creativiteit.
Email: tom.vandooren@kyrat.be
Telefoon: 0497/ 60. 59. 01
Website: www.kyrat.be
Thema's:
- Klantgerichtheid
- Organisatieverandering
- Leiderschap
- Gesprekken voeren
- Talenten & Competenties