Tom Vandooren

Tom Vandooren

Tom Vandooren is sociaal werker en behaalde later nog een master in de toepaste organisatie- en personeelspsychologie.

Doorheen zijn - al snel leidinggevende - ervaring in diverse sectoren binnen social profit en diverse managementsopleidingen werd hij gebeten door de HRM-microbe.

Na een carrière als coördinator, adjunct-directeur en directeur medewerkers en organisatie, combineert hij op vandaag zijn bezigheden als zelfstandig consultant  met een opdracht als docent en onderzoeker in het hoger onderwijs.

Hij publiceerde diverse boeken over HRM en organisatieontwikkeling, daarbij steeds geïnspireerd door de zoektocht naar klantgerichtheid. Tom is geprikkeld door mensen die werken met mensen, klantgerichtheid binnen social profit, de link tussen tevredenheid en efficiëntie en innovatie en creativiteit.

Email: tom.vandooren@kyrat.be

Telefoon: 0497/ 60. 59. 01

Website:  www.kyrat.be

Thema's:

  • Klantgerichtheid
  • Organisatieverandering
  • Leiderschap
  • Gesprekken voeren
  • Talenten & Competenties

Lees ook

Micheline Moerman

Micheline Moerman

Micheline Moerman heeft ervaring in de zorg in diverse rollen en functies wat haar een realistische kijk geeft op de uitdagingen waar (zorg)medewerkers de dag van vandaag…

Geert Vansieleghem

Geert Vansieleghem

Geert is sinds 2010 aan de slag als procesbegeleider bij Kwadraet.  Cocreatie werkt! is het vertrekpunt en dat zetten we in voor het ontwikkelen en begeleiden van v…

Inclusief ondernemen is geen rocket science

Inclusief ondernemen is geen rocket science

Arbeidsmarkt-expert en docent-onderzoeker in HRM aan de Odisee Hogeschool Bart Moens geeft samen met Verso en andere partners mee vorm aan nieuw project rond inclusie op …