Vorming 'Sterker op het werk met verbindende communicatie'
Heersen er in jouw team(s) wel eens conflicten tussen collega's? Of loopt de communicatie met cliënteel niet altijd even vlot? Wil je daar nu wel eens eindelijk handvatten voor?
Deze 2-daagse vorming reikt een degelijke basiskennis aan over het voeren van personeelsgesprekken en geeft bruikbare tools en tips mee.
Je krijgt inzicht in de verschillende soorten personeelsgesprekken en op de praktische uitwerking hiervan. Je leert hoe je menselijkheid, zakelijkheid en effectiviteit kan samenbrengen in een personeelsgesprek.
Ontdek ook onze andere HR-vormingen voor leidinggevenden!
Dit aanbod wordt jou aangeboden door:
In veel gevallen bestaat er financiële ondersteuning wat opleidingen betreft. Denk hier aan bij je inschrijving.
Heersen er in jouw team(s) wel eens conflicten tussen collega's? Of loopt de communicatie met cliënteel niet altijd even vlot? Wil je daar nu wel eens eindelijk handvatten voor?
Heb je het gevoel dat je medewerkers wel krijgt aangetrokken, maar ze nadien snel vertrekken? Weet je niet hoe je je medewerkers gemotiveerd kan houden? En wil je graag te weten komen hoe eenmaal je medewerkers aan boord zijn, ze ook graag willen blijven?
Heb je anderstalige medewerkers in jouw team? Dan weet je dat effectieve communicatie en taalvaardigheid cruciaal zijn voor een succesvolle samenwerking. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat jouw teamleden, ongeacht hun taalachtergrond, optimaal kunnen functioneren?
VOLZET - Een onderneming is een samenspel van mensen en dus complex tot in het kwadraat. En daar sta jij als leidinggevende middenin. Heb jij een leidinggevende functie? Dan zijn nieuwe inzichten en uitwisseling met soortgenoten wellicht een welkom geschenk. Dat geschenk willen wij je bieden.
Heb je anderstalige medewerkers in jouw team? Dan weet je dat effectieve communicatie en taalvaardigheid cruciaal zijn voor een succesvolle samenwerking. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat jouw teamleden, ongeacht hun taalachtergrond, optimaal kunnen functioneren? Wat kan je als organisatie ondernemen om drempels rond taal weg te werken en een taalbeleid uit te werken?
Een vorming rond het belang van branding van je organisatie en hoe je dit doet leven bij je medewerkers.
Als directeur van een sociale onderneming word je geconfronteerd met bijzondere uitdagingen, o.a. op vlak van goed bestuur, arbeidskrapte, marktomgeving, financieel beheer, organisatieontwikkeling. Dit lerend netwerk creëert tijd en ruimte om met andere directieleden na te denken over deze strategische uitdagingen en de toekomst van jouw sociale onderneming.
Een op zes medewerkers neemt reeds afscheid van de nieuwe werkgever binnen het half jaar. Dat blijkt uit recent onderzoek. De onthaalperiode voor de intreders speelt daarin een grote rol.
Deze 2-daagse vorming reikt een degelijke basiskennis aan over het voeren van personeelsgesprekken en geeft bruikbare tools en tips mee.
Heeft jouw onderneming nood aan meer (diverse) instroom? Wil je profielen ontmoeten die je niet bereikt via de gebruikelijke rekruteringskanalen? Wil je je bewust worden van de blinde vlekken in het instroom-, rekruterings- en retentiebeleid van je onderneming? En hoe zet je die drempels om in meer inclusieve praktijken met meer bereik en meer retentie tot gevolg?