Zoekveld

Slimme samenwerkingsmodellen en marktontwikkeling: van idee naar praktijk

Slimme samenwerkingsmodellen en marktontwikkeling: van idee naar praktijk

Slimme samenwerkingsmodellen van idee naar praktijk

Diversiteit, vergrijzing, mobiliteit, technologische doorbraken, big data, individualisering, … Een aantal grote trends zullen onze maatschappij grondig door elkaar schudden. Hoe evolueer je daar zelf in mee als sociale onderneming? Hoe en waar vinden sociale ondernemingen en commerciële bedrijven elkaar?  In deze workshop gaat Johan Moyersoen (I-Propeller) op zoek naar slimme samenwerkingen en sociaal ondernemende modellen.

Klantgerichtheid van idee naar praktijk

Kijken naar de veranderende omgeving dient organisaties in beweging te brengen. Wie geen gekookte kikker wil worden, moet niet enkel de temperatuur voelen veranderen, maar ook op tijd en stond actie ondernemen om relevant te zijn en blijven.

Maar hoe zich te verhouden tot die omgeving? Kies je voor aanpassing of de onderbouwde weerstand? Volg je of loop je best op kop? Welke impact heeft de omgeving op missie, visie, waarden en de gekozen strategie? Tom Vandooren (Quest-it) geeft inzicht in hoe je de gekozen weg tot leven brengt op het “podium” van je organisatie. Waar klanten (bezoekers, gebruikers, cliënten, …) zich enkel baseren op wat ze zien en wat ze meemaken om te bepalen of en hoe waardevol je voor hen bent.

Doelgroep: directies en stafmedewerkers van sociale ondernemingen.

Schrijf je hier in.